Model scrisoare de intentie


Stimata doamna Ciuciuc,

Imi prezint candidatura pentru pozitia Inspector Resurse Umane, ca raspuns la anuntul de recrutare postat pe www.hrsolutio.ro.

In raport cu cerintele postului vacant, mentionez ca intrunesc urmatoarele criterii:
-   educatie: sunt licentiata/a in Stiinte Economice, la Academia de Studii Economice din Bucuresti, promotia 2007, cu nota 9.38; forma studiilor absolvite este de zi, studii de lunga durata, cu medial generala a anilor de studiu 8.42;
-    calificari: am obtinut Atestatul de Inspector Resurse Umane in urma cursurilor urmate in cadrul SC. Formare Continua SRL in perioada iunie- august 2008, curs acreditat MEN si MMSSF;
-        alte cursuri: in 2008 am urmat Cursul de Salarizare la SC Salarii SRL iar in 2010 am participat la workshop-ul Codul Muncii sustinut de Cabinet Avocatura Munca;
-      experienta: am 5 ani experienta profesionala din care 1 an in contabilitate primara si 4 ani am derulat activitati de salarizare si administrare de personal;
-         abilitati:
o  tehnice: operare PC pachet MS Office nivel avansat si programele de salarizare WizCount si Saga la nivel mediu- avansat;
o       lingvistice: vorbesc fluent limba franceza si la nivel incepator limba spaniola;
o   personale: abilitati de lucru cu cifrele, gandire analitica, inalt simt de raspundere, putere de concentrare ridicata.

Cu convingerea ca profilul meu raspunde intr- o masura semnificativa cerintelor postului, atasez prezentei scrisori CV-ul personal actualizat. Imi manifest pe aceasta cale deschiderea pentru un interviu ulterior in scopul detalierii informatiilor prezentate. La cerere, pot oferi recomandari profesionale si/ sau educationale.
Cu stima,
Nume Prenume.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce mi-a adus bun anul 2020?

Tutorial construire CV in platforma de recrutare online