Protest in versuri







Dacă nu vă-nghit pastila,

Voi îmi scrijelați pupila.

Dacă nu-mi despic eu bustul,

Voi îmi ponegriți și gustul!

Spuneți, daca îmi învăț coloana 

strânsă-n ziduri precum Ana,

și genunchii mei de piatră

cu mirosul viu de șatră,

veți catadicsi vreodată a grava

că nu Eva irosește toată seva?


Dar nu-mi vând eu pielea fină

unora ce cred în vină.

Deci, vă-njur cu gura plina!


Să nu crezi că-ți fac cadou

capul meu cu ochi de bou.

Chiar de am picioare ciunte,

chiar de am 3 ochi in frunte,

n-am de gând să cred în tine!

N-ai doar tu zvâcniri sangvine...

Crezi că toți ce stau în ploaie

N-au cuțit să te despoaie, 

să te taie, să te-ndoaie,

trupu-ntreg să ți-l înmoaie?


Să nu crezi că-ți fac cadou

Capul meu cu ochi de bou!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce mi-a adus bun anul 2020?

Model scrisoare de intentie

Tutorial construire CV in platforma de recrutare online